سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر حمل و نقل ترکیه خبر سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ایران را تایید کرد/دختر تاجر متمول ترکیه‌ای، مسافر هواپیمای سانحه‌دیده +تصاویر

وزیر حمل و نقل ترکیه در مصاحبه با «دیلی صباح» خبر سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ایران را تایید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان وزیر حمل و نقل ترکیه در مصاحبه با «دیلی صباح» خبر سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ایران را تایید کرد.

دیلی صباح همچنین اعلام کرد هواپیمای شخصی ترکیه‌ای که ساعاتی پیش در ایران سقوط کرد، متعلق به شرکت «هلدینگ باشاران» بوده است.

در حالی که ظرفیت هواپیمای سقوط‌‌کرده ترکیه‌ای در ایران، ۱۲ نفر اعلام شده است، برخی منابع خبری از جمله راشا تودی، از احتمال کشته شدن حدود ۲۰ نفر در این سانحه خبر داده‌اند.

همزمان، برخی منابع نیز عنوان کرده‌اند که هواپیمای مذکور حامل ۱۱ سرباز ترکیه‌ای بوده است. خبرنگار ترکیه‌ای یورونیوز نیز تعداد احتمالی سرنشینان هواپیمای سقوط کرده ترکیه در ایران را ۱۱ نفر شامل ۳ خدمه و ۸ مسافر عنوان کرد. با این حال، هنوز از تعداد دقیق سرنشینان هواپیمای مذکور و هویت آنها خبری در دست نیست. اکثر رسانه‌ها تعداد سرنشینان را ۱۱ نفر عنوان کرده‌اند.

گفتنی است هواپیمای مذکور از شارجه عازم استانبول بود که در اطراف شهرکرد در جنوب غربی ایران سقوط کرد.

روزنامه حریت چاپ ترکیه گزارش داد دو خلبان زن، یک خدمه پرواز و ۸ مسافر در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ایران جان باخته‌اند.

«مینا باشاران» دختر حسین باشاران از ثروتمندان معروف ترکیه‌ای و مدیر شرکت هولدینگ باشاران به همراه ۷ دوست خود در حال بازگشت از یک سفر تفریحی از شارجه امارات بودند که هواپیمای حامل آنها در ایران سقوط کرد.

براساس گزارش دیلی صباح، مینا باشاران به همراه دوستانش از جشن فارغ التحصیلی‌اش بازمی‌گشته و مراسم ازدواجش نیز قرار بوده است اواخر ماه جاری برگزار شود. 

انتهای پیام/

تایید خبر سقوط هواپیمای ترکیه‌ای توسط وزیر حمل و نقل این کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
بدبخت نامزدش اون همه ثروت و از دست داد