سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازدواج های دانشجویی در دانشگاه مادر کرمان؛

اعزام 180زوج دانشجوی دانشگاه باهنر به مشهد مقدس

مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه باهنر کرمان گفت: 180زوج دانشجوی دانشگاه باهنر دریکی دوماه گذشته بعد از ازدواج دانشجویی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام حمزه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه امسال ۱۸۰ زوج از دانشگاه شهید باهنر کرمان در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند و در بازه زمانی یکی یا دو ماهه تعدادی به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: امروز حدود ۸۰ زوج دانشجو بعد از جشن ازدواج در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان به صورت گروهی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی اهداف برگزاری این مراسم در کنار قبور شهدای گمنام را میثاق با آرمان‌های شهدا و امام، تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، توجه دانشجویان به این نکته که آرامش، آسایش و آزادی امروز به برکت خون شهداست، دانست و اهدف ازدواج‌های دانشجویی را تبلیغ و ترویج ازدواج آسان، به هنگام و پایدار بیان کرد.

حجت الاسلام حمزه با بیان اینکه این زوج‌های جوان به مدت سه روز به مشهد اعزام شدند، افزود: هزینه اسکان و غذای آنان از سوی رهبری و هزینه رفت و برگشت زوج‌ها از سوی استانداری تأمین شده است.

وی گفت: برنامه‌های بسیارخوب فرهنگی در مشهد مقدس برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

 اعزام زوج های دانشجوی باهنر به مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.