سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال دانشگاه آزاد در منوجان الزامی است

فرماندار منوجان گفت: دانشگاه آزاد منوجان با ۱۷ رشته تحصیلی قریب به ۷۵۰ دانشجو و ۴۰ استاد در حال فعالیت است وباید استقلال خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد حجتی پور فرماندار منوجان گفت: این تودیع و معارفه با سایر تودیع و معارفه‌ها متفاوت است چرا که در حوزه تعلیم و علم صورت می‌گیرد.

وی افزود: تکریم چنین افرادی که مسوول چنین امری هستند بسیار بالا است و اینکه می‌طلبد جایگاه شهرستان منوجان در این حوزه حفظ شود و این شهرستان به دلیل دارا بودن مردمانی نخبه استقلال دانشگاه آزاد در این شهرستان الزامی است.

فرماندار منوجان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت عظیمی از دانشجویان کشور را در خود جای داده و در واقع این دانشگاه‌ها نقش بزرگی در توسعه علم یک شهرستان دارد چراکه این ظرفیت عظیم دانشجو و استادی که در این حوزه رشد کرده‌اند در پیشرفت شهرستان بسیار تاثیرگذار هستند.

خزائی رئیس سابق دانشگاه آزاد منوجان نیز گفت: دانشگاه آزاد هر شهرستان، قطب آن شهرستان محسوب می‌شود که مردم شهرستان رسالت آن را دانسته و جایگاه آن را قدر می‌دانند.

وی اظهار کرد: مسوولان و مردم، دانشجویان و اساتیدی که تا کنون با بنده همکاری و ما را یاری کرده‌اند توقع می‌رود رئیس جدید دانشگاه را همانگونه یاری کنند تا وی در این امر مهم موفق باشد.

خزایی تصریح کرد: در دانشگاه آزاد واحد منوجان چیزی به نام حراست وجود نداشت چراکه مشکل اخلاقی وجود نداشت و این بر به ادب و متانت دانشجویان این شهرستان می‌گردد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی منوجان بیان کرد: از سال ۹۲ که من توفیق خدمت در این شهرستان را پیدا کردم قریب به ۱۲۰ دانشجو در چهار رشته وجود داشت که با تلاش در بحث توسعه رشته‌ها توانستیم رشته‌های کارشناسی را گسترش داده و به ۱۷ رشته برسانیم و اکنون دانشگاه آزاد اسلامی منوجان با قریب به ۷۵۰ دانشجو و ۴۰ استاد در حال فعالیت است.

وحید قربانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی منوجان گفت: دانشگاه یک گلستان شادابی است که ما بهترین استفاده را برای آموزش فرزندان انقلاب داشته باشیم.

وی افزود: مبانی که مد نظر من است تکیه بر ارزش‌های اسلامی و احترام و تکریم به خانواده‌های شهدا و مردم شهرستان است.

قربانی اظهار کرد: اهداف دانشگاه اهدافی جز اهداف انقلاب اسلامی نیست که به لطف خداوند تلاش‌ها در این عرصه بسیار بوده چراکه خدمت کردن در این عرصه خدمت به مردم این انقلاب است.

 رئیس دانشگاه آزاد منوجان گفت: گسترش رشته‌ها، گسترش تکریم دانشجویان و اساتید، تجهیز و بروز رسانی دانشگاه در دستور کار است.

انتهای پیام /ح

 دانشگاه آزاد منوجان استقلال خود را حفظ کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.