سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرسنجی: حمایت روس‌ها از پوتین ثابت مانده است

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین در میان هوادارانش تغییری نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات عقاید عمومی در روسیه نشان می‌دهد میزان حمایت روس‌ها از «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور کنونی روسیه، نسبت به نظرسنجی قبلی تغییری نکرده و او هواداران خود را از دست نداده است.

بر این اساس، در نظرسنجی که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد میزان محبوبیت پوتین از میان هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه، ۶۹ درصد اعلام شد که با گذشت ۱۰ روز از ماه مارس (ماه جاری میلادی) این رقم هیچ تغییری نکرده است.

از هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه ۶۹ درصد معتقدند ولادیمیر پوتین از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است. میزان محبوبیت «پاول گرودینین»، نامزد حزب کمونیست و رقیب جدی پوتین در انتخابات ۱۸ مارس، نیز به رغم انتشار اسنادی مبنی بر رسوایی مالی او، بدون تغییر نسبت به نظر سنجی پیشین، در رقم ۷ درصد باقی مانده است.

سطح محبوبیت «ولادیمیر ژیرنوفسکی» رئیس حزب لیبرال دموکرات روسیه پس از مناظره با «کسینا سابچاک»، نامزد حزب ابتکار شهری به ۵ درصد کاهش یافت. این در حالی است که میزان محبوبیت سابچاک نسبت به نظرسنجی پیشین یک درصد افزایش داشته و به دو درصد رسیده است.

سرگئی بابورین، نامزد اتحادیه ملی روسیه؛ ماکسیم سارایکین، نامزد حزب کمونیست‌های روسیه؛ بوریس تیتوف، نامزد حزب رشد؛ گریگوری یاولینسکی،  نامزد حزب یابلوکو نیز با یک درصد کمترین میزان محبوبیت را در میان مردم روسیه دارند.

این نظرسنجی با حاشیه خطای ۱.۶ با حضور ۴ هزار شرکت کننده انجام شد.

انتخابات ریاست جمهوری روسیه روز ۱۸ مارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثابت ماندن حمایت روس‌ها از پوتین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.