سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مخترعین افغانستانی در مسابقات بین المللی کانادا

مصطفی رضایی، رئیس انجمن مخترعین افغانستان از حضور مخترعین افغانستانی در مسابقات بین المللی اختراعات کانادا خبر داد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رضایی، رئیس انجمن مخترعین افغانستان از حضور مخترعین افغانستانی در مسابقات بین المللی اختراعات کانادا خبر داد.

وی در گفتگو شفقنا گفت: برای نخستین بار تیمی از مخترعین افغانستان در مسابقات بین المللی اختراعات کانادا که برای سومین سال در این کشور برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

رئیس انجمن مخترعین افغانستان بیان داشت: طبق کاتالوگ ارائه شده از سوی مسئولین برگزاری این مسابقه، از ۱۵ جنوری تا ۱۵ جون دوره ثبت نام مقدماتی است و ۱ جولای افرادی که واجد شرایط در فینال مسابقه باشند توسط تیم داوری اعلام می شوند.

این نخبه افغانستانی افزود: ما طرح های بسیاری داریم که ثبت اختراع نشده اند و مخترعین افغانستان این فرصت را دارند که آنها را به صورت غیر حضوری به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند و در صورت تایید داوران، جواز حضور در رقابت به آنان داده می شود.

گفتنی است که مسابقات بین المللی اختراعات کانادا با تلاش جامعه بین المللی نوآوران تورنتو TISIAS با حمایت مستقیم فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و انجمن جهانی مالکیت فکری WIIPA اول سپتامبر 2018 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی حسینی
۱۱:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام من یک طره خودرو نظامی بسیار طره نو که در دنیا وجود نداره رو طراحی و ماکت سازی کردم و میخواستم با اسم افغانستان در مسابقات بزارم
لطفا بگین من چیکار کنم ؟
اینم بگم که ماکت خودرو نظامی من 12 نو شلیک میکنه و
8سرباز رو حمل میکنه.