سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل؛

شهرستان نیر قابلیت تبدیل شدن به نگین گردشگری استان اردبیل را دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: شهرستان نیر قابلیت تبدیل شدن به نگین گردشگری استان اردبیل را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نیر که با حضور معاون سیاسی و انتخابات استاندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان نیر در محل فرمانداری برگزار شده بود، اظهار داشت: شهرستان نیر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و همچنین با توجه به قابلیت ها و جاذبه های گردشگری که در آن نهفته شده می تواند به نگین گردشگری استان اردبیل تبدیل شود.

وی به واحدهای تولیدی که در شهرک تخصصی آب راه اندازی شده و در حال احداث است اشاره کرد و افزود: با راه اندازی واحدهای دیگر تولیدی در این شهرک تحول عظیمی در بخش اشتغال ایجاد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل به حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط استانداری اردبیل و مسئولان ادارات این استان اشاره کرد و گفت: وظیفه ما بستر سازی و ایجاد زیرساخت ها برای سرمایه گذاری است و در این راستا گام موثری برداشته شده و ادامه دار خواهد بود.

نواداد از فرماندار نیر خواست تا برای احیای این صنعت گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی احتمام ویژه ای داشته باشد.

دراین مراسم حجت الاسلام مقدسی امام جمعه شهرستان نیر هم به پتانسیل ها و ظرفیت های گردگشری شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه توجه ویژه ای به صنعت گردگشری در شهرستان صورت نگرفته و امیدواریم با حضور فرماندار و نگاه ویژه استاندار اردبیل این ظرفیت ها احیا شود.

حجت الاسلام مقدسی به ترانزیتی بودن شهر نیر هم اشاره کرد و از مسئولان اداره راه استان خواست تا در خصوص آسفالت داخل شهر نیر اقدام نمایند.

امام جمعه نیر در ادامه مراسم به اهمیت بار مسئولیت اشاره کرد و افزود: مسئولانی که بر سرکار می آیند باید در جهت منفعت و مصلحت شهرستان گام بردارند و از باند بازی و حزب بازی دوری کرده و با توجه به رعایت قانون اساسی به فکر رسیدگی به مشکلات مردم و شهرستان باشند.

درپایان این مراسم از زحمات مهدی بخشی سرپرست سابق فرمانداری نیر تقدیر شد و علیرضا علیپور بعنوان فرماندار شهرستان نیر منصوب گردید.

انتهای پیام/ح

مراسم تودیع و معارفه فرماندار نیر برگزار شد

برچسب ها: گردشگری ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.