سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کاراته کاران زنجانی در رقابت های کشوری

باشگاه کاراته شهدای گمنام زنجان در مسابقات قهرمانی کشور سبک گوجوریو سی وا کای موفق به کسب ۶ طلا ، ۲ نقره و ۳ برنز گردید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نوروزی دبیر هیئت کاراته استان زنجان گفت : مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک گوجوریو سی وا کای به میزبانی شهرستان اسلامشهر تهران و با حضور باشگاه کاراته شهدای گمنام زنجان تحت عنوان تیم منتخب استان برگزار گردید.

وی به درخشش ورزشکاران زنجانی در این رقابت ها اشاره کرد و گفت : در رده سنی نونهالان ؛ امیرمحمد جارچی و سیدعلیرضا آقایی موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا شدند ، علی تیموری ، امین امینی مدال نقره را از آن خود کردند و محمدمهدی محمودی مدال برنز را به خود اختصاص داد. در رده سنی جوانان نیز علیرضا پرتوی ، محمدمهدی حسنی و ابوالفضل سرابی طلایی شدند ، مانی خضری نیز در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را از آن خود کرد .

این مقام مسئول ادامه داد : سید علیرضا هاشمی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و علی امینی در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم نشان های طلا و برنز رده سنی بزرگسالان را بدست آوردند تا تیم اعزامی استان با کسب ۶ مدال طلا ، ۲ نقره و ۳ برنز به مربیگری محمد امین تقی پور حضوری درخشان در این رقابت ها داشته باشد.

انتهای پیام/ن

کارته کاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب چنین مدال رنگارنگ شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.