سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بزرگترین زورخانه جنوب کشور در جهرم

بزرگترین زورخانه جنوب کشور در شهرستان جهرم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: با سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، زورخانه و سالن کشتی پهلوانی حضرت اباالفضل شهرستان جهرم در مجموعه ورزشی آزادگان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این زورخانه که دومین زورخانه این شهرستان است با ۶۳۰ متر مربع زیربنا و یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی ساخته شده است.

خداجو ادامه داد: در ادامه سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان جهرم ساخت خانه جوان این شهرستان؛ ویژه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان با ۳۵۰ متر مربع زیربنا و یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی آغاز شد.

وزیر ورزش و جوانان کشور نیز در این مراسم گفت: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا ورزشی در استان فارس باید امکانات مورد نیاز جهت این ورزشکاران فراهم شود.

سلطانی فر با اشاره به تاریخچه پر بار ورزشی استان فارس، گفت: با ایجاد امکانات جدید شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران فارسی در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی با تاکید بر این که در سال هال ۹۷ و ۹۸ تلاش خواهیم کرد در بخش ورزش استان سرمایه گذاری کنیم، گفت: سال آینده خانه کشتی و خانه جوان در جهرم به بهره برداری می‌رسد.

سلطانی فر خیرین را بازوی توانمند گسترش امکانات ورزشی در کشور دانست.

انتهای پیام/ر

افتتاح زورخانه در جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.