سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه فرا رسیدن سال نو:

گل کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز پارک‌ها و میادین سطح شهر با 22 هزار جعبه گل و10 هزار گلدان آراسته می‌شوند.

هه تاو فریدونی  به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:یکی از برنامه‌های این سازمان در آستانه فرا رسیدن سال نو اجرای عملیات گل‌کاری پارک‌ها و میادین است.

وی  افزود: گل‌کاری میادین و پارک‌ها ی سطح شهر هر ساله به منظور افزایش زیبایی بصری، ایجاد چشم‌انداز مناسب، ارتقاء نما و منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات گل‌کاری پارک‌ها ومیادین سطح شهر خبر داد و گفت: امسال پارک‌ها و میادین سطح شهر با 22 هزار جعبه گل و 10 هزار گلدان گل آراسته می‌شوند.

فریدونی اعلام کرد : در طرح گل‌کاری پارک‌های سطح شهر بیشتر از گل‌های مینا و همیشه ‌بهار که زیبایی خاصی دارند استفاده شده است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از تعداد 22 هزرار جعبه گل خریداری شده 5500 جعبه در سطح پارک‌های منطقه یک، 6500 جعبه در سطح منطقه دو، دوهزار جعبه در بهاران و 8 هزار جعبه نیز  صرف گل‌کاری پارک‌ها و میادین شهرداری منطقه سه می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  بیان کرد: 3500 اصله نهال نیز از گونه‌های غالب بلوارها در سطح پارک‌ها و  رفیوژها کاشته می‌شود و علاوه بر آن گونه‌های آسیب‌دیده نیز واکاری خواهند شد.

 فریدونی ابراز امیدواری کرد: با اجرای عملیات گل‌گاری پارک‌ها ومیادین سطح شهر در آستانه سال نو بتوانیم شهری زیبا و شاداب را برای شهروندان و مهمانان نوروزی مهیا کنیم.

انتهای پیام/م

میادین و پارکهای سنندج با 22 هزار جعبه گل آراسته می شود

برچسب ها: نوروز ، عکس طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.