سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت:

برقراری بیش از 450 تماس با مرکز 125

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از برقراری بیش از 450 تماس با مرکز 125 و انجام  13عملیات در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شرکت در ۵ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی  گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۳ تماس تلفنی مزاحم با مرکز ۱۲۵ همدان برقرار شده است.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۵۱ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۲ مورد منجر به عملیات شده، ۱۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۸۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در شهر ماشین، ۲ مورد حریق مخروبه در علاقبندیان و عین القضاه، حریق کپسول گاز در میدان باباطاهر و حریق عمدی سطل زباله در جانبازان بوده است.

وی افزود: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سعیدیه و خواجه رشید، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان پاسداران، ۳ مورد عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط درختان در خیابان پاستور، شهرک الوند و شهرک اندیشه و عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز در بنی هاشم توسط آتش نشانان به انجام رسید.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۶ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/د.ا

450 تماس و انجام  13عملیات  توسط آتش نشانی همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.