سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌چمنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتظارات مردم برای ایجاد اشتغال برآورده نشده است/برگزاری کنگره حزب وحدت و همکاری ملی در اوایل اردیبهشت 97

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: مردم انتظار ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را دارند و مسئولان نتوانسته‌اند این انتظار را برآورده کنند.

محمد رضا راه چمنی دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای مرکزی تصمیم گرفتیم تا کنگره حزب را در اوایل اردیبهشت 97 برگزار کنیم.

وی ادامه داد: چندی پیش نیز اساسنامه حزب را با قانون جدید فعالیت‌های حزبی تطبیق دادیم.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی درباره تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، افزود: امسال جهت‌گیری مسئولان به سمت تحقق این شعار استراتژیک بوده است و توفیق‌هایی هم در این زمینه داشتند.

راه چمنی با تاکید بر اینکه اشتغال یکی از نیازهای اساسی و مهم جامعه است، گفت: مسئولان آمارهایی برای ایجاد اشتغال اعلام می‌کنند اما وضعیت بیکاری به گونه‌ای است که اشتغال ایجاد شده، کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه 3 میلیون بیکار در کشورمان وجود دارد که آمار قابل توجهی است، اظهار کرد: مردم انتظار ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را دارند و مسئولان نتوانسته‌اند این انتظار را به معنای واقعی برآورده کنند.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی تصریح کرد: برای سال 97 باید طرح‌های نوینی اجرا کنند و از ظرفیت‌های بخش خصوصی و مردمی استفاده بیشتری داشته باشند.

راه‌چمنی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تقویت توان داخلی است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی برای محکم کردن پایه‌های اقتصاد در برابر تهدیدهای دشمنان است و قطعا می‌تواند راهگشای خوبی برای وضعیت فعلی کشور باشد.

وی ادامه داد: سیاستگذاری دولت باید به گونه‌ای باشد که کمترین وارادات را داشته باشیم چرا که براساس اقتصاد مقاومتی واردات بی رویه تولید کشور را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.