سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی تیم فوتبال نساجی قائمشهر به لیگ برتر / خونه به خونه بابل از قطار لیگ برتر جاماند

سرخپوشان نساجی قائمشهر در تهران موفق شدند با شکست ۶ بر صفر راه آهن ، پس از ۱۲ سال به لیگ برتر صعود کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، به صورت همزمان از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

تیم نساجی مازندران امروز در ورزشگاه تختی تهران مهمان تیم راه آهن بود. تماشاگران پرشور قائم شهری امروز ورزشگاه را پر کردند تا پس از سال‌ها به آرزوی خود برسند.

شاگردان جواد نکونام در تیم نساجی موفق شدند حریف خود را در یک بازی پر گل با نتیجه ۶ بر ۰ شکست دهند.

گل‌های تیم نساجی را در این بازی محمد عباس زاده در دقایق ۲۹ از روی نقطه پنالتی و ۵۳؛ مجتبی ممشلی در دقیقه ۴۱ و احسان پیر هادی در دقایق ۷۲ و ۷۹ و ۹۲ وارد دروازه تیم راه آهن کردند. 

تیم نساجی با این پیروزی و کسب ۶۴ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر به همراه تیم نفت مسجد سلیمان ۶۵ امتیازی به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده، صعود کردند.

تیم خونه به خونه مازندران هم امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل، میزبان تیم برق جدید شیراز بود که ۲ بر ۱ حریف خود را شکست داد.

گل‌های تیم خونه به خونه را در این بازی فرشاد فرجی در دقیقه ۴۵ و روح اله باقری در دقیقه ۸۷ و گل تیم برق را فرزان دانا در دقیقه ۴۴ به ثمر رساندند.

شاگردان اسکوچیج در این بازی نتوانستند انتظارات علاقمندان را برآورده کنند و اگرچه با ۶۴ امتیاز و هم امتیاز با تیم نساجی شدند، اما به خاطر تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ برتر بازماندند البته از شایستگی بازیکنان تیم خونه به خونه کم نمی‌شود.

آخرین فصلی که مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نماینده داشت مربوط به فصل ۸۴-۸۵ بود که تیم شموشک نوشهر پس از سه سال حضور در لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد و امروز علاقمندان فوتبال در مازندران شاهد پایان طلسم ۱۲ ساله بودند و تیم نساجی توانست به لیگ برتر صعود کند.

از این پس مسئولان استان مازندران برای حمایت از تیم لیگ برتری وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید با برنامه ریزی درست، از تیم نساجی حمایت کنند.

انتهای پیام/آ

صعود نساجی به لیگ برتر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.