سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت روز شهدا در فارس

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران فارس از برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت روز شهدا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان فارس درنشست خبری در آستانه ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۳۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت روز شهدا در استان برگزار می شود، گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقه‌های قرآن کریم، برگزاری نخستین دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ شکاری ویژه ایثارگران، تجلیل از خادمان شهدا، پیشکسوتان و بازنشستگان، تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهدا و برگزاری مراسم پیاده‌روی و برگزاری نمایشگاه آثار هنری ایثارگران است.

وی بیان کرد: آغاز ساخت ساختمان بنیاد شهید گراش، آغاز ساخت مجتمع رفاهی و آموزش کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اردوی راهیان نور ویژه ایثارگران، رونمایی از جلد دوم کتاب فرهنگ اعلام شهدای استان فارس و اجرای طرح سپاس در قالب دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با هماهنگی امور مساجد و سازمان تبلیغات از دیگر برنامه های این روز است.

راهی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود ادامه داد: از بیش از هزار و ۸۰۰ گلزار شهدا در استان فارس ۴۰۱ گلزار تک مزاری و ۲۸۱ گلزار جمعی ساماندهی شده و ۱۲۰ مورد نیز در دست اقدام است.

وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌ شده تاکنون ۷۷ درصد از میانگین گلزار‌های تک مزاری در استان فارس ساماندهی شده و این میزان تا مرحله پایانی همچنان در حال افزایش است.

راهی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۲ نخبه بین خانواده شهدا و ایثارگران فارس وجود دارد، گفت: اگر مقایسه کنیم این عدد بالاتر از میانگین نخبگان کشور است؛ البته جنگ را هم نخبگان ما پیش بردند؛ سرداران و رزمندگان ما نخبگانی بودند که در سخت‌ترین شرایط، بهترین دفاع را داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در پایان تصریح کرد: روابط عمومی بنیاد شهید فارس در ۹ حوزه صدا، سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های خبری، نظرسنجی، فضای مجازی، خلاقیت و تبلیغات ونیز در حوزه سیما موفق به کسب عنوان نخست و در حوزه‌های پایگاه خبری ایثار مقام دوم کشوری را به دست آورده است.

روز ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است.
انتهای پیام/ر

ساخت ساختمان بنیاد شهید گراش در روز بزرگداشت شهدا

برچسب ها: ایثار ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.