سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل توانمند سازی جامعه عملکرد، خوب آموزش و پرورش

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آموزش و پرورش خوب عمل کند، می‌توانیم جامعه توانمندی را تربیت کنیم.

علی عسکر ظاهری، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان کرد: تمامی نمایندگان مردم در مجلس کمک به آموزش و پرورش را مهم ترین دغدغه خود می دانند. چون معتقدیم اگر آموزش و پرورش خوب عمل کند، می توانیم جامعه توانمندی را تربیت کنیم.

وی با اشاره به رکن اساسی جامعه عنوان داشت: آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی جامعه در سطح کلان کشوری اقداماتی خوبی انجام داده است و تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کمک به آموزش و پرورش را مهم ترین دغدغه خود می دانند زیرا همه اعتقاد داریم اگر آموزش و پرورش خوب عمل کند می توانیم جامعه توانمندی را تربیت کنیم.

وی افزود: یکی از عوامل مهم توسعه هر جامعه نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص است و یکی دیگر از پایگاه های مهم تربیتی در کنار مدرسه ،خانواده است زیرا نقش خانواده در تربیت فرزندان بسیار می تواند موثر واقع شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: زحمات آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در بحث ارتقاء معدل تاکنون خوب است اما باید بیشتر تلاش کنیم تا سطح فعلی معدل شهرستان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/م

کمک به آموزش و پرورش مهمترین دغدغه نمایندگان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.