سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ترقه بازی های پرخطر، سلامت افراد و محیط زیست را تهدید می کند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:با ترقه بازی های امروزی که به بهانه چهارشنبه سوری به مردم وارد می کنند، به شدت مخالف هستم.

انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص مراسم چهارشنبه سوری اظهار کرد: مراسم جشن چهارشنبه سوری که در چهارشنبه پایانی هر سال برگزار می شود از آیین های سنتی و کهن تاریخ کشور ما به شمار می رود.

محسنی بندپی در ادامه تصریح کرد: آیین های اصیل ما با هدف ایجاد شادی و نشاط حقیقی برگزار می شدند و امروز نیز باید با همان اصالت اولیه برگزار شده و کسی را متضرر نکنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من هم مثل بقیه هموطنان تا حدود 7 تا 8 سال پیش، مراسم چهارشنبه سوری را در کنار خانواده ام، با همان شکل اصیل و قدیمی خود که شامل روشن کردن آتش و پریدن از روی آن بود، جشن می گرفتم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: با ترقه بازی های امروزی و آسیب های جدی که به بهانه جشن چهارشنبه سوری به مردم وارد می کنند و خطرات بسیار زیادی را که متوجه انسان ها و محیط زیست می کند، به شدت مخالف هستم.

محسنی بندپی یادآور شد: هر یک از مراسم آیینی کشور باید به همان شکلی که در تاریخ و سنت اصیل ما ایرانیان آمده است اجرا شده و دنبال شود تا خاطره یک شب خوش را به حسرت تبدیل نکند.

انتهای پیام/

صحبت های رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره خطرات چهارشنبه سوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.