سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دبیرکل حزب‌الله: آمریکا می‌کوشد لبنان را تحت سیاست‌های اسرائیلی خود قرار دهد

شیخ نعیم قاسم در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) گفت حزب‌الله مانعی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: آمریکا تلاش می‌کند لبنان را تحت سیطره سیاست‌های اسرائیلی خود قرار دهد، اما حزب‌الله مانعی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

شیخ نعیم قاسم افزود: آمریکا به ما اتهام می‌زند و انواع تحریم‌ها را علیه ما اعمال می‌کند، چون ما زیر بار اسرائیلی کردن لبنان و طرح‌های وابستگی نمی‌رویم و معادله ارتش، ملت و مقاومت را برای قدرتمندی لبنان ثابت کرده ایم.

او که در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) سخنرانی می‌کرد، گفت: ما در برابر اشغالگری می‌ایستیم و در انتخابات پارلمانی شرکت می‌کنیم تا نماینده مردم خود باشیم، اما آمریکا در این انتخابات با هدف کاهش تعداد نمایندگان ما دخالت می‌کند و به دنبال تشکیل فراکسیون‌هایی است که خط سیاسی مخالف ما را دنبال می‌کنند تا به این وسیله در مقابله با واشنگتن تحت محاصره قرار بگیریم، اما آمریکا شکست خورده است و می‌خورد و نمی‌تواند به عقب بازگردد، زیرا حزب‌الله ستون لبنان جدید است و لبنان نمی‌تواند بدون این ستون، قوی و باثبات باشد. به ویژه آن که حزب الله به بخشی جدانشدنی از ساختار نهاد‌ها و ترسیم آینده و تثبیت استقلال و جلوگیری از اشغالگری تبدیل شده است.

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: ما با آمادگی خود به منظور مقابله با تجاوز اسرائیلی از لبنان حمایت می‌کنیم و حتی یک لحظه از آمادگی خود غافل نمی‌شویم، زیرا تنها راه مطمئن برای جلوگیری از تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی است و اگر تجاوز کند ما در کمین آن هستیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در پایان، مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات پارلمانی به عنوان همه پرسی پیرامون محبوبیت حزب الله دعوت کرد و گفت: مسئله فقط پیروزی چند نماینده نیست، بلکه می‌خواهیم به جهان آمار و ارقامی ارائه کنیم که نشانگر موضع قدرتمند ماست و طرح مقاومت برای مقابله با چالش‌ها را مورد تأکید قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان از سیاست‌های آمریکا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.