سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 هزار طرح دولتی همدان آماده واگذاری به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان از واگذاری 2 هزار طرح دولتی به بخش خصوصی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسکندرصیدایی، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی همدان در نشست هم اندیشی روحانیون وائمه جمعه استان همدان با اشاره به اینکه برای تعدادی از این طرح ها سرمایه گذاری گسترده ای انجام شده است افزود: واگذاری طرح های دولتی به بخش خصوصی بشکل مطلوب انجام شد بطوری که در سال 95 و96 فراتر از سهمیه خود عمل کردیم.

وی خاطرنشان  کرد: در 2سال اخیر سهمیه همدان در این زمینه 144 طرح به بخش خصوصی بود که بر اساس آمار دستگا ه های استان تا امروز 524 طرح واگذار شده است.

صیدایی اظهار داشت: با محدودیت هایی که وجود داشت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات مختلف با بهره کم در نظام بانکی استان وجود دارد که این تسهیلات در زمینه اشتغالزایی هدایت می شوند وتا کنون 10 هزار میلیارد ریال از منابع بانکی درحوزه اشتغال وتولید پرداخت شده است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان با اشاره به اینکه 4 هزار و500 میلیارد ریال برای رونق تولید ورفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تزریق شده است، بیان کرد: در سال جاری سهمیه اشتغال همدان 19 هزار و900 شغل است که تاکنون بستراشتغال برای 19 هزار نفر فراهم شده است و امیدواریم این رقم به 30 هزار نفر برسد.

 

انتهای پیام/ج

2هزار طرح دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.