سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه‌جایی ۸ رکورد در ۶ ماده مختلف مسابقات شنای قهرمانی کشور

۸ رکورد رده‌های سنی در حاشیه مرحله چهارم و پایانی لیگ شنا کشور جابه‌جا شد و قره‌حسنلو پدیده مسابقات معرفی شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم و پایانی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور سال 1396 پنجشنبه و جمعه (17 و 18 اسفند 1396) به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد. در پایان این دوره از مسابقات 8 رکورد سنی جابه‌جا شد.

برهمین اساس ابتدا علی فتحی از تیم سرزمین موج های آبی مشهد موفق شد رکورد ماده 50 متر کرال پشت را در رده سنی 15-17 سال را جابجا کند. رکورد این ماده پیش از این توسط همین شناگر ثبت شده بود. رکورد جدید فتحی در ماده 50 متر کرال پش 27 ثانیه و 17 صدم ثانیه است.

در ادامه رقابت‌های لیگ در ماده 4 در 200 متر آزاد تیمی نیز شناگران نفت تهران رکورد جدیدی در رده سنی 15-17 سال از خود به ثبت رساندند. علیرضا یاوری ، متین سهران ، سامان قانوری و علی رشیدی با ثبت زمان 8 دقیقه و 6 ثانیه و 96 صدم ثانیه رکورد ماده 4در200 متر آزاد تیمی بهبود بخشیدند.

اما در حاشیه برگزاری مرحله چهارم لیگ رکورد گیری از شناگران رده های سنی مختلف نیز انجام شد. شناگران حاضر در این رکورد گیری خوش درخشیدند و موفق شدند در 6 ماده مختلف رکورد جدیدی از خود به ثبت برسانند.

بنیامین قره حسنلو از تیم سرزمین موج های آبی مشهد که به عنوان پدیده مسابقات لیگ شنا نیز انتخاب شد. وی با ثبت زمان 23 ثانیه و 12 صدم ثانیه موفق شد رکورد ملی ماده 50 متر آزاد را جابجا کند. پاشا وحدتی راد پیش از این با ثبت زمان 23 ثانیه و 21 صدم ثانیهدر سال 2009 رکورد 50 متر آزاد را به نام خود ثبت کرده بود که قره حسنلو پس از 9 سال این رکورد را بهبود بخشید.

همچنین عرفان مقدم در ماده 50 متر قورباغه، علیرضا امین زمردی در 50 متر پروانه ، علی جعفری و محمد صالح عباسی در 400 متر آزاد و جعفری، یاوری ، توره و معتمدی در ماده 4 در 200 متر آزاد تیمی موفق به ثبت رکورد جدید در رده های سنی مختلف شدند.

انتهای پیام/

 

جاتبه جایی رکورد در لیگ برتر شنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.