سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی خبر داد:

سفر ۳ روزه ظریف به پاکستان از فردا

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و رایزنی با مقامات پاکستان فردا به اسلام آباد سفر می‌کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و رایزنی با مقامات پاکستان فردا به اسلام آباد سفر می‌کند.

قاسمی در خصوص سفر وزبر امور خارجه کشورمان به اسلام آباد گفت: ظریف در راس یک هیات سیاسی - تجاری و به دعوت همتای پاکستانی خود، سفر رسمی سه روزه‌ای را از فردا یکشنبه به اسلام آباد خواهد داشت.

قاسمی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر علاوه بر دیدار با همتای خود، با مقامات عالی رتبه پاکستانی از جمله نخست وزیر، وزیر کشور، رئیس مجلس و فرمانده ارتش این کشور دیدار و در خصوص بسط و گسترش هر چه بیشتر روابط در همه زمینه‌های مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین از جمله اهداف این سفر را تلاش برای تسهیل و ایجاد زمینه‌های لازم در جهت گسترش روابط اقتصادی و تجاری فیمابین، به ویژه بخش‌های خصوصی دو کشور عنوان کرد و گفت: یک هیات سی نفره از بخش‌های مختلف بازرگانی، اقتصادی و تجاری کشورمان، وزیر امور خارجه را در این سفر همراهی می‌کند. در همین راستا، دو نشست تجاری نیز بین فعالان و مسئولان تجاری و اقتصادی دو کشور در شهر‌های اسلام آباد و کراچی برگزار می‌شود که ظریف در این نشست‌ها شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزارت خارجه ، ظریف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.