سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ و ماهی استان یزد؛

ثبات قیمت گوشت در آستانه عید نوروز در یزد

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ و ماهی استان یزدگفت:قدرت خرید گوشت در یزد به نحوی است که فعلاً افزایش قیمتی را نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ و ماهی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به اینکه قیمت گوشت در ایام نوروز نه کاهش و نه افزایشی داردگفت: قدرت خرید به نحوی است که فعلاً افزایش قیمتی را نخواهیم داشت.

حاجی زینلی در استان یزد روزانه دو هزار الی دو هزار و ۵۰۰ رأس دام کشتار می‌شوند و دام سنگین بین ده تا ۱۵ عدد روزانه کشتار می‌شوند.

وی بابیان اینکه قیمت گوشت کم‌چرب استان‌های مانند اصفهان، تهران و شیراز بالاتر است و هم‌خوانی با استان یزد ندارد، اذعان داشت: به دلیل اینکه گوشت کم‌چرب در استان یزد قیمت پایین‌تری دارد، قیمت آن با سایر استان‌ها تعادل ندارد.

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ و ماهی استان یزد در خصوص نحوه نظارت بر واحد‌های قصابی در ایام عید یادآور شد: از ۱۶ اسفند الی ۱۵ فروردین ۹۷ همه‌روزه صبح و عصر اتحادیه با بازرسی اتاق اصناف بر واحد‌های قصابی نظارت داریم و شهروندان یزدی می‌توانند شکایت خود را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

حاجی زینلی گفت: گوشت بره ۳۹ هزار و با ۲۵۰ گرم دنبه ۳۲ هزار، شتر مخلوط ۳۸ هزار، گوشت شتر لخت و بدون چربی ۴۱ هزار، گوشت بز و میش ۲۹ هزار و با ۲۵۰ گرم دنبه ۲۴ هزار و ۵۰۰، گوشت گاو مخلوط ۳۲ هزار و گوشت گاو لخت ۳۷ هزار تومان است.

وی با اشاره به ۳۸۰ واحد قصابی دارای پروانه کسب در یزد گفت: ۲۷ قصابی فاقد پروانه کسب در یزد فعالیت می‌کنند.

حاجی زینلی با اشاره به اینکه قیمت گوشت در استان یزد در مقایسه با سایر استان‌ها هزارتا هزار و ۵۰۰ تومان ارزان‌تر است، افزود: گوشت کَره و چَپِش ۱۲ الی ۱۳ درصد افزایش قیمت و گوشت دام‌های سنگین و چرب سه الی چهار درصد کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ و ماهی استان یزد بابیان اینکه مقداری با کمبود گوشت کَره مواجه هستیم، تصریح کرد: هیچ مشکلی بابت گوشت شب عید وجود ندارد و تنها مشکل در حال حاضر نبودن گوشت گوسفند کم‌چرب است.

انتهای پیام/ی

قیمت گوشت در یزد فعلا افزایش ندارد

 

برچسب ها: بازار ، اخباراقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.