سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه عکس تشییع شهدای گمنام در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: نمایشگاه عکس تشییع شهدای گمنام به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی‌زاده،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون‌ مطهر شهدا دانست.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ٢٢ اسفندماه و هفته گرامیداشت شهدا اظهار داشت: نمایشگاه عکس شهدا همزمان با این هفته در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شده است.

غلامرضا جمالی‌زاده ادامه داد: در این نمایشگاه عکس‌هایی هنری از صحنه‌های زیبای مراسم با شکوه استقبال و تشییع شهدای گمنام ملایر و اسلامشهر آقگل که توسط هنرمندان ملایری به تصویر در آمده، به منظور نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: از آنجا که رزمندگان اسلام با نثار خون خود و حتی بدون نام و نشان به قله رفیع شهادت رسیدند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ادای دینی به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ١٧ تا ٢٤ اسفند، صبح‌ها از ساعت ٨ الی ١٤ از آثار به نمایش درآمده در مجتمع فرهنگی و هنری واقع در میدان قائم(عج) بازدید کنند.

انتهای پیام/ ش

نمایشگاه عکس تشییع شهدای گمنام

           

برچسب ها: شهدا ، عکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.