سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی مسافران نوروزی با بیش از 1000 دستگاه وسیله نقلیه عمومی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام نوروز امسال یک هزار و ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی در راستای جابه‌جایی مسافران فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری اردبیل با بیان اینکه در ایام نوروز امسال یک هزار و ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی در راستای جابه‌جایی مسافران فعالیت خواهند کرد افزود: این ناوگان شامل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه سواری و ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس است.

وی از آماده باش 2 هزار و ۵۰۰ راننده وسایل نقلیه عمومی برای ایام نوروز خبر داد و افزود: براساس تمهیدات اتخاذ شده نارسایی و کمبودی در حوزه حمل و نقل عمومی در سطح استان نداریم و امیدواریم بتوانیم شاهد خدمات‌رسانی این ناوگان به شکلی مطلوب و مناسب در استان برای مسافران باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز طرح نوروزی راهداری از ۲۳ اسفندماه امسال خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش سه برابری حمل و نقل مسافران در ایام نوروز در مقایسه با روزهای عادی باشیم که در این راستا ناوگان حمل و نقل عمومی استان به شکلی مناسب آماده‌سازی شده و در این زمینه کمبودی نخواهیم داشت.

رحمتی با بیان اینکه امسال افزایش نرخی در کرایه حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت، تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه قیمت بلیط‌ها تغییر نخواهد کرد انتظار می‌رود مسافران هر گونه افزایش قیمت و تخلف در این زمینه را گزارش دهند تا نسبت به تخلفات مرتکب شده برخی خاطیان رسیدگی‌های لازم را انجام دهیم.

وی گفت: برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی و جلب رضایتمندی آنها عملکرد و روند ارائه خدمات شرکت‌های مسافربری در سطح استان اردبیل رصد می‌شود و با افراد خاطی و هر گونه تخلف در این حوزه برخوردهای لازم را انجام می دهیم تا شاهد خدمات‌رسانی مطلوب در امر جابه‌جایی مسافران باشیم.

انتهای پیام/ح

جابجایی مسافران نوروزی در اردبیل

 

 

برچسب ها: راهداری ، طرح نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.