سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی مطرح کرد؛

آموزش دفاع شخصی به هیچ عنوان به مفهوم ترویج خشونت نیست

مربی آموزش مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی گفت:کودکان کار و خیابان در فراگیری مهارت‌های رزمی یاد می‌گیرند که در مقابل خشونت از سوی دیگران، ضمن حفظ اعتماد به نفس بتوانند از خود دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی لطفی مربی آموزش مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی به کودکان کار و خیابان، در مراسم ارتقاء این کودکان در ورزش های رزمی و اهدای کمربند اظهار کرد: آموزش‌ مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی، به هیچ عنوان ترویج خشونت و درگیری نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: فلسفه ورزش نیرو بر اساس صلح و آرامش است و کودکان کار و خیابان در فراگیری مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی در این راستا یاد می‌گیرند که در مقابل خشونت از سوی دیگران، ضمن حفظ اعتماد به نفس بتوانند از خود دفاع کنند.

مربی آموزش مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی به کودکان کار و خیابان تاکید کرد: تقویت روحیه و اعتماد به نفس کودکان کار و خیابان از جمله اهداف، آموزش این مهارت ها به کودکان فوق است.

لطفی یادآور شد: آموزش مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی به طور مستمر ادامه دارد و کودکان کار و خیابان مراکز پرتو طی دوره‌های مختلف آموزشی مهارت‌های مورد نیاز را فرا می‌گیرند و به تدریج توانمند می‌شوند.

انتهای پیام/

آموزش دفاع شخصی به کودکان کار و خیابان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.