سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه متبرکه تبریز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه و امامزاده شهرستان تبریز در ایام عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رضا جعفری با بیان این مطلب گفت: طرح ملی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در ۱۲ بقعه و امامزاده شاخص شهرستان تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب‌های فرهنگی نزدیک به ۱۰ سال است که در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با بیان اینکه بیش از ۲۰ مسجد در شهرستان تبریز نیز در ایام عید نوروز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با حضور بیش از ۳۰ روحانی بومی و اعزامی از قم و با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی به استقبال سال جدید خواهد رفت.

وی همچنین در ادامه افزود: برپایی غرفه کودک، خیمه معرفت، پرسش و پاسخ‌های شرعی و مشاوره خانواده از جمله برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری است که در امامزاده‌های عون بن علی، دال و ذال، سیدجمال، طالقانی، قبر جناب حمال، سیدعبدالله سیلاب، میرموسی اسپران، شاه حسین ولی، قیس سردرود و چند امامزاده دیگر برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه امامزاده سیدحمزه تبریز میزبان گردشگران در لحظه تحویل سال خواهد بود، ادامه داد: مراسم تحویل سال نو با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این امامزاده برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

۱۲ بقعه و امامزاده  شهرستان تبریزمیزبان برگزاری طرح آرامش بهاری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.