سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر و مکتب امام خمینی(ره) مسیر حضرت فاطمه (س) بود

امام جمعه شهر جوکار گفت: مسیر، مکتب و حرکت امام(ره) و هر آنچه ایشان در زندگی خود داشت مسیر مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا امیدی،امام جمعه شهر جوکار  با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مادران شهدا، مادرانی هستند که حقیقتا زینب‌ وار و فاطمه‌وار در مسیر زندگی حرکت کردند.

وی با بیان اینکه ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مقارن با ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) است، افزود: مسیر، مکتب و حرکت امام(ره) و هر آنچه ایشان در زندگی خود داشت مسیر مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

امام جمعه جوکار با اشاره به استقامت امام(ره) در مسیر انقلاب و دین و تلاش در رسیدن به اهداف والای انقلاب گفت: امام(ره) همانند مادرش حضرت فاطمه (س) دست از مسیر ولایت و حقیقت نکشید.

وی با اشاره به ویژگی دیگر حضرت امام(ره) اظهار داشت: امام(ره) در همه مراحل زندگی خود و انقلاب، خدا را در نظر داشت و از مسیر خدا و حق انحراف پیدا نکرد، ایشان کسی بود که هرچه داشت برای خدا بود و این عظمت و افتخار رهبری امام(ره) است.

امیدی یادآور شد: حضرت فاطمه(س) در طول عمرشان مقابل نظام کفر بود و با خطبه ها و بیانات خود با انزجار طاغوت زمان به مبارزه با طاغوتیان پرداخت.

انتهای پیام/خ

مسیر امام(ره) همان مسیر حضرت فاطمه بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.