سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست بکار شدن خیرین برای رفع محرومیت در آمل

مجمع خیرین محرومیت زدایی در آمل راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدعلی یگانه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اشاره به مطلوب خواندن عملکرد بسیج سازندگی آمل در مقابل ماموریت های ارائه شده در ۹ ماه امسال گفت: اردوی جهادی یک روزه به تعداد ۳۷۴۵ نفر در قالب ۲۱۹ گروه شامل براداران، خواهران و دانش آموزان، اردوی جهادی ۳ روزه به تعداد ۱۵۳ نفر در امر آموزش مختص خواهران و اردوی جهادی ۷ روزه به تعداد ۸۶۲ نفر در قالب ۵۴ گروه جهادی برای ساخت خانه های محرومان انجام شد.

وی با بیان ساخت خانه های محروم با همکاری کمیته امداد افزود: ۱۰ خانه محروم در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی است و ۱۵ خانه محروم در سهمیه قرار دارند که دو خانه محروم در هفته دفاع مقدس در روستاهای گنگرج کلا و وسطی کلا و یک خانه محروم در دهه فجر در روستای مرامده افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل گفت: باتوجه به قرارداد منعقده شده قرار شد که ۱۰ خانه محروم برای مددجویان بهزیستی آمل ساخته شود که ساخت ۳ خانه مددجویان زیر پوشش را شروع کردیم و به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه کاره باقی مانده است.

وی از ساخت مقبره شهدا در پلک و مسجد امت آباد با همکاری شهرداری و بنیاد برکت خبرداد.

یگانه با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین محرومیت زدایی درسپاه آمل افزود: این مجمع برای کمک به ساخت خانه های محروم شکل گرفت که با کمک های همشهریان و افراد خیر بتوانیم در راستای محرومیت زدایی گام مهمی در شهرستان برداریم.

وی گفت: ۳ واحد ۵۵ متری، ۲ واحد ۴۵ متری، ۲ واحد ۳۰ متری، ۲ واحد ۸۰ متری و ۱ واحد ۱۰۰ متری توسط این مجمع ساخته و یا در دست اجرا است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اشاره عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل در اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: در سال گذشته معادل ۲ و نیم میلیارد تومان وام خوداشتغالی داشته ایم که این رقم امسال به  ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

یگانه، با بیان اشتغال ۵۸ نفر امسال در طرح اقتصاد مقاومتی گفت: این وام ها در زمینه صنایع تبدیلی، پرورش قارچ ،زنبورعسل، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، پرورش دام سنگین، پرورش ماهی گرم و آبی و سردآبی، گلخانه، کبک و بزآلپاین صورت گرفته است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ ها وام‌ های ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۰ درصدی پرداخت شد.

انتهای پیام/ م

راه اندازی مجمع خیرین محرومیت زدایی در آمل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.