سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود منابع مالی از مهمترین مشکلات شهرداری سنندج است

شهردار سنندج گفت: کمبود منابع مالی از مهمترین مشکلات شهرداری سنندج است اما این مشکلات مانع از خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی نمی شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج دیروزدر جریان بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه مدیران شهرداری، اعضا شورا و جمعی از مسولین استانی از روند آماده‌سازی سطح شهر سنندج برای استقبال از مهمانان نوروزی، کمبود منابع مالی را از مهمترین مشکلات شهرداری سنندج دانست وگفت: مدیران شهرداری در دو ماه اخیر تمام توان خود را برای جذب منابع مالی، وصول مطالبات و عوارض بکار گرفته‌اند.

 وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای پرداخت عید، حقوق معوقات و عیدی و پاداش کارکنان به کار گرفته ایم، افزود: در راستای آماده‌سازی سطح شهر به منظور استقبال از مهمانان نوروز برنامه‌ریزی لازم برای اجرای عملیات آماده‌سازی سطح شهر انجام داده شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه قطعاً شهرداری سنندج آمادگی و توان لازم برای آماده سازی مطلوب سطح شهر را دارد، گفت: نبود منابع مالی هیچگاه مانع از خدمات‌رسانی به مردم ومسافران نوروزی نمی شود.

وی اضافه کرد: باید از تمام توان ظرفیت ها در راستای خدمات رسانی به مردم و شهروندان استفاده کنیم و با نو آوری در برنامه ها زمینه برنامه ها بستر جذب گردشگران را فراهم سازیم.

انتهای پیام/ د م

آماده‌سازی سطح شهر سنندج به منظور استقبال از مهمانان نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.