سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

نمونه های بسیاری از فداکاری های زنان و مادران کرمانشاهی در زلزله اخیر شاهد بودیم

استاندار کرمانشاه گفت:در زلزله ی اخیر نمونه های بسیاری از فداکاری ، نجابت ، صبر و امید در بین زنان و مادران کرمانشاهی شاهد بودیم که نشان وجود فاطمی این بزرگواران بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بازوند استاندار کرمانشاه  در جمع بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری ها گفت: بانو فاطمه زهرا " س" از خانه ای محقر ؛ بزرگترین آدم ها را تربیت و بشریت را بیدار کرد.

وی  با بیان اینکه  خواهران محترم حاضر در این برنامه ، باید الگوی کاری و اجتماعی دیگر خواهران شاغل استان باشند گفت:از آغاز کارم بعنوان خدمتگزار مردم ؛ باورم بهره گیری از توان مدیریتی خواهران محترم بوده و تمام تلاشم را در این خصوص خواهم کرد.

بازوند افزود: در قیاس و مطالعه  تاریخ زلزله به وضوح دریافته می شود که زلزله کرمانشاه با ثبت رکوردهای امیدوارکننده و جدید در بسیاری شاخص ها از جمله امداد رسانی ، نجات جان مصدومان و اسکان اضطراری و موفت همراه بود که باید به همه ی دست اندرکاران خدا قوت گفت..

وی گفت: حل مسایل اقتصادی استان ؛ اولویت کاری بنده است و در نهادینه کردن این موضوع و آمدن همگان پای اجرای این اولویت ، شما خواهران اثر شگرف و مستقیم دارید امید روح جامعه است و زنان بخوبی در تقویت روحیه ی امید موثرند.

 

انتهای پیام/ز

 

حل مسایل اقتصادی استان کرمانشاه در  اولویت  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.