سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه دانش آموزی پرتاب موشک‌های کاغذی در کاشمر

مسئول برگزاری مسابقه موشک‌های کاغذی کاشمر گفت: برای نخستین بار مسابقه دانش آموزی پرتاپ موشک‌های کاغذی در این شهرستان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدمحمد کبیری افزود: برای نخستین بار مسابقه دانش آموزی پرتاب موشک‌های کاغذی در دو سطح ابتدایی و متوسطه با شرکت بیش از ۷۰ نفر در محل فرودگاه فوق سبک کاویان پرواز کاشمر برگزارشد.

وی افزود: در این مسابقات، میزان برد افقی، مدت زمان پرواز، طول پرواز و دقت محل فرود برای شناخت برترین‌ها مورد سنجش قرار گرفت.

مسئول برگزاری مسابقه موشک‌های کاغذی کاشمر گفت: مسابقات موشک کاغذی ابتدا با شرکت ۸۰ تیم ۳ نفره از شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد برگزارشد و از این تعداد ۷۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کبیری افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایده پردازی و خلاقیت دانش آموزان و نیز ایجاد تفکر حل مسئله در محیط شاد و مفرح و برپایی یک رقابت سالم است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) بانوان با ۵۰ درصد تخفیف توسط هواپیمای فرودگاه کاویان پرواز کاشمر مدتی را بر فراز آسمان پرواز کردند.


انتهای پیام//و.ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.