سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نوروزی تشدید و کنترل نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی مازندران

مدیر کل دامپزشکی مازندران از اجرای طرح نوروزی تشدید و کنترل نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی استان با برقراری کشیک‌های نوروزی، بمنظور ارائه خدمات بهداشتی بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات سفر بر روند تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و مواد پروتئینی نظارت می‌کنند.

وی افزود: کارشناسان ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها در این طرح نوروزی، با دوشیفت کاری در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار از کارخانه‌های تولیدی با مواد اولیه خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری گوشت، کارگاه‌های بسته بندی، قصابی ها، مرغ فروشی‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های بین شهری بازرسی‌های سرزده انجام می‌دهند.

رضوانی گفت: کارشناسان دامپزشکی علاوه بر سرکشی و بازدید‌های ادواری خود با اکیپ‌های سیار، از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در دو شیفت کاری در محل اداره و استقرار اکیپ ثابت در میادین اصلی شهرها، آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان مازنی و مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیر کل دامپزشکی مازندران افزود: زمان اجرای طرح نوروزی تشدید نظارت‌های دامپزشکی مازندران از ۲۴ اسفند امسال شروع می‌شود و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در مرکز استان با شماره ۱۵۱۲ و در شهرستان‌ها با ادارات دامپزشکی تماس بگیرند تا اقدامات قانونی لازم بعمل آید.

انتهای پیام/آ

تشدید نظارت‌های دامپزشکی مازندران در نوروز ۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.