سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۸ میلیارد ریالی در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که به عنوان رییس هیئت مدیره یک شرکت اقدام به بیش از ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری خبرداد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: در پی شکایت یکی از شرکت‌های صنعتی، علیه یک متهم تحت تعقیب به اتهام کلاهبرداری و جعل عنوان شرکت، ماموران مبارزه با جعل پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد متهم با استفاده از نام یکی از شرکت‌های معتبر، خود را هیئت رییسه معرفی کرده بود.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: متهم به یک شرکت در گلستان مراجعه می‌کند و می‌گوید قصد احداث یک کارخانه در جنوب کشور را دارد و خودش را وارد کننده غلات از کشور‌های همسایه معرفی کرده بود.

وی افزود: متهم ۳۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودو به بهانه ساخت کارخانه در جنوب کشور، زمینی به مساحت ۶ و نیم هکتار قرداد بسته بود.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهم، هیچ عنوانی در شرکت مورد نظر ندارد و دلیل تعدد پرونده برایش حکم جلب صادر شده و ۴ سال متواری بود.

وی افزود: ماموران مخفیگاه وی را در گرگان و شهر‌های اطراف شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازجویی به ۸۵۰ میلیون تومان کلاهبرداری اعتراف کرد.
 
متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م
 

کلاهبردار ۸ میلیارد ریالی در گلستان دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.