سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری در ماهشهر

اردوی تیم ملی وزنه برداری در بندر ماهشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب مرادی، ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: ده روز است که اردوی تیم ملی در ماهشهر شروع شده است و من نیز بعد از یک هفته به اردو آمده‌ام و تا 24 اسفندماه در ماهشهر هستیم و فعلا بیشتر حرکات قدرتی را تمرین می‌کنیم تا یک آمادگی نسبی داشته باشیم و انشاالله بعد از عید شروع جدی را برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی داشته باشیم.

وی بیان داشت: من تازه تمرینات را شروع کرده‌ام و تازه حرکات قدرتی را شروع کرده‌ام و روی این حرکات تمرکز دارم انشاالله رقته‌ به رفته رو به جلو حرکت کنیم.

مرادی افزود: ما تا به‌حال تمام تلاش خود را کرده‌ایم و از این به بعد هم هر توان چه داریم می‌گذاریم و به‌خاطر پرچم کشورمان هم که شده این سختی‌ها را به جان می‌خرم تا بتوانم امسال هم در بازی‌های آسیایی روی سکو قرار بگیرم.

وی گفت: بازی‌های آسیایی خیلی مهم هستند و همه باقدرت می‌آیند و کشورهایی که محروم بوده‌اند هم در این دوره احتمالا ورزشکار جدید دارند و فکر می‌کنم شرایط سخت‌تر باشد و باید ببینیم در مسابقات چه پیش می‌آید اما این نیست که فکر کنیم به‌راحتی مدال می‌گیریم و حضور 9 کشوری که محروم بوده‌اند در این مسابقات، کار را سخت می کند و قطعا ورزشکار جدید می‌آورند و به این دلیل نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه می‌شود.

مرادی بیان کرد: فدراسیون وزنه برداری زحمت خود را می‌کشد و اردوها را برگزار می‌کند و شرایط دارویی و مکمل‌های مورد استفاده را فراهم می‌کند و با هرسختی که هست اردوها به‌خوبی برگزار می‌شوند و درباره شرایط اسکان و تمرین در ماهشهر هم باید بگویم هم محل تمرین و هم خوابگاه وضعیت خوبی دارند و همه امکانات کنار هم هستند و از حمایت مسئولان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.