سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی؛

فاطمه (س) بهترین الگوی زنان/ بایدهمه با بی بندو باری‌ها مقابله کنند

امام جمعه اراک گفت: فاطمه (س) بهترین الگوی زنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهربا تبریک روز ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن وروز مادرگفت: فاطمه (س) بهترین الگوی زنان است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مادر بنیان خانواده است و باید بسیار به این بنیان خانواده توجه شود افزود: تحکیم بنیان خانواده در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: امروزه گاهی برخی به جای تاسی به مطهری‌ها و بهشتی‌ها به دنبال مکتب‌ها و عرفان‌های مختلف می‌روند که در این شرایط باید به علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) تمسک جست و آنان را الگوی زندگی قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نماز، توسل به ائمه و صدقه از عوامل موفقیت انسان و است و در کنار هزینه‌های امنیتی دنیوی باید برای سلامت واقعی جامعه و حفظ شدن در برابر شیاطین هزینه شود.

بایدهمه با بی بندو باری‌ها مقابله شود

وی با بیان اینکه نباید اجازه برخی فساد‌ها و تباهی‌ها در جامعه داده شود اضافه کرد: حجاب از اصول قانون اساسی است اضافه کرد: باید همه با بی‌بندوباری مبارزه کنند واین مسائل جدی گرفته شود و فضای مجازی هم باید کنترل شود.

 آیت الله دری نجف آبادی به هفته درختکاری هم اشاره و بیان کرد: لازم است در نوروز آسیبی به مراتع و فضای سبز وارد نشود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.