سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت جدی شبکه بهداشت چادگان بر توزیع مواد غذایی

کارشناس مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت چادگان گفت:یک اکیپ دونفره هرروز از ساعت 8 صبح الی 8 شب نسبت به بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در شهرستان نظارت می‌کنند.

علی پور کارشناس مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان چادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: از اول اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین 97 یک اکیپ دونفره هرروز از ساعت 8 صبح الی 8 شب نسبت به بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در شهرستان نظارت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با افزایش عرضه و فروش مواد غذایی در فروشگاه‌ها، اماکن اقامتی، تفریحی و سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر بهداشت محیط مسؤولیت تأمین شرایط بهداشتی در راستای حفظ مسافران نوروزی و شهروندان در این ایام را بر عهده‌ دارند.

علی پور تصریح کرد: بازرسی از کلیه مراکز حساس با اولویت جمع‌آوری مواد غذایی تاریخ‌ مصرف گذشته و غیرمجاز نظیر شیرینی‌های فاقد مجوز توزیعی در لبنیاتی‌ها، خواربارفروشی‌ها و فروشگاه و نیز آجیل و خشکبار بیرون از مغازه  از دیگر اقدامات  بازرسان در این مانور است.

مانور بسیج سلامت نوروزی با حضور مدیر شبکه چادگان، معاون بهداشتی، کارشناسان واحدهای بهداشتی ودرمانی، مدیران و کارشناسان ادارات مرتبط در شهرستان چادگان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

نظارت جدی بر توزیع مواد غذایی ایام نوروز

برچسب ها: نوروز ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.