سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۲ هزار مأموریت اورژانس لامرد در ۱۱ ماه نخست امسال

رئیس اورژانس لامرد از انجام دو هزار و ۵۹۴، ماموریت از ابتدای امسال تا بهمن ماه از سوی مرکز اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد فرهمند مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان لامرد گفت: تکنسین‌های اورژانس لامرد از ابتدای فروردین تا بهمن امسال به ۲ هزار و ۵۹۴ ماموریت اورژانسی اعزام شدند که از این تعداد، ۸۹۴ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و هزار و ۷۰۰ مورد مربوط به ماموریت‌های غیر ترافیکی است.

او با اشاره به حوادث ترافیکی که ۳۴ درصد از ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ را شامل می‌شود، افزود: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت حق تقدم، صبر و حوصله در زمان رانندگی و رعایت سرعت مجاز، تا حد امکان از بروز تصادفات رانندگی جلوگیری کنند؛ همچنین در زمان وقوع حادثه، در صحنه‌های تصادف برای خدمات رسانی بهتر به مصدومان، با کارکنان اورژانس ۱۱۵ همکاری کنند.

فرهمند با بیان اینکه ۵۸ درصد از ماموریت‌ها مربوط به ماموریت‌های درون شهری و ۴۲ درصد ماموریت‌های جاده‌ای است، افزود: از آنجا که میانگین ماموریت‌های شهری ۶ دقیقه و میانگین ماموریت‌های جاده‌ای بسته به بُعد مسافت ۹۰ دقیقه است، مردم باید در هنگام بروز حادثه به راهنمایی‌های همکاران اورژانس تا رسیدن آمبولانس گوش دهند و راهنمایی‌های لازم را به کار ببندند.

رئیس اورژانس لامرد، از آمادگی کامل چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ (شهری لامرد، جاده‌ای اشکنان، جاده‌ای علامرودشت و پایگاه شهید حسینی کتک) در ایام نوروز خبر داد.
انتهای پیام/ر

امدادرسانی به بیش از ۲ هزار مصدوم و بیمار در لامرد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.