سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز دانشکده ملاصدرا رامسر به ساختمان جدید

رییس دانشکده فنی ملاصدرا رامسر از لزوم واگذاری ساختمانی جدید برای این دانشکده خبر داد.

اسماعیل گوهررستمی رییس دانشکده پسرانه ملاصدرا رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ متر از زمین محل ساخت ساختمان جدید دانشکده ملاصدرا در منطقه دشت جلم دارای پروانه ساختمانی و نقشه ساخت است.

وی افزود: مسئولان دانشگاه بر این باور هستند که محل ساخت فضای فیزیکی دانشکده جدید از لحاظ مکان یابی مناسب نیست این درحالیست که این محل نسبت به دیگر دانشگاه‌های استان وضعیت بهتری دارد.

رییس دانشکده پسرانه ملاصدرا رامسر گفت: در تلاشیم تا با حضور صالحی عمران رییس دانشکده‌های فنی کشور در شهرستان رامسر این مشکل را مرتفع سازیم.

گوهررستمی با بیان اینکه محل فعلی دانشکده در حریم فرودگاه قرار دارد و باید جهت تخریب و توسعه باند فرودگاه رامسر تخلیه شود، گفت: برای تخلیه این ساختمان نیاز به فضای فیزیکی جدید است تا دانشجویان و کارگاه‌ها به آنجا منتقل شود.

وی افزود: برای نقل و انتقال به محل جدید نیاز به بیش از ۱۱ کارگاه و حداقل ۲۰ کلاس درس همراه با خوابگاه و سلف سرویس دانشجویان و بخش اداری نیازمند هستیم.

گوهررستمی گفت: در این راستا با فرمانداری و آموزش و پرورش جلسات و رایزنی‌های متعددی برگزار شده است که یکی از ساختمان‌های آموزش و پرورش در منطقه میانحاله به این دانشکده واگذار شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش واگذاری ۴ ساله ساختمان میانحاله را به دانشکده مدنظر دارد، افزود: دانشکده نیازمند در اختیار گرفتن طولانی مدت این ساختمان است تا بتواند هزینه‌های لازم را برای آم داشته باشد.

گوهررستمی گفت: در صورت عدم رفع مشکل فضای فیزیکی، دانشکده نمیتواند فضای فعلی را جهت توسعه فرودگاه رامسر تخلیه کند.

آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۹ هکتار با سه رشته آغاز به کار کرد و در حال حاضر دارای هشت رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی است.

انتهای پیام/آ

واگذاری ساختمانی جدید دانشکده ملاصدرا رامسر  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.