سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها

رئیس پلیس راه استان ایلام از تشدید کنترل و برخورد با نبستن کمربند ایمنی بخصوص کمربند سرنشین عقب خودروها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه نبستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان عقب خودروها موجب بروز حوادث و تلفات زیادی شده  ، چنانچه در جاده های استان  سرنشینان عقب خودروها کمربند ایمنی را نبسته باشند تخلف محسوب شده و با آنها برخورد خواهد شد. 

وی  افزود: استفاده از کمربند ایمنی برابر قوانین راهنمایی و رانندگی برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است  و  بر اساس بررسی های بعمل آمده،عدم استفاده از کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودروها نقش پررنگی در بروز تلفات ناشی از فوت در حوادث ترافیکی داشته است. 

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی حافط جان و سلامت سرنشینان خودروها در زمان بروز حوادث ناگوار رانندگی است اظهار داشت:توصیه ما به رانندگان و تمامی سرنشینان خودروها بر این است که برای حفظ ایمنی و سلامت خود حتما کمربند ایمنی را ببندند. 

رئیس پلیس راه  ایلام با اشاره به تصادفات نوروز سال گذشته تصریح کرد:در بسیاری از تصادفات بوقوع پیوسته سرنشین صندلی عقب خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی بر اثر پرتاب به بیرون و یا برخورد به صندلی جلویی جان خود را از دست داده و یا مجروح شده اند، لذا به تمامی رانندگان و سرنشینان عزیز خودروها توصیه می شود،در حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده کنند.

 

 انتهای پیام/ع

بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودروها الزامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.