سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی در یادواره ستارگان و دردانه های دو کوهه:

امروز خط مقدم ما به همت شهدا از کشورمان فراتر رفته است

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز خط مقدم ما به همت شهدا از کشورمان فراتر رفته و به آن طرف مدیترانه رسیده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ جعفر اسدی رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در یادواره ستارگان و دردانه‌های دوکوهه که شامگاه 17 اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) اظهار کرد: بدون شک همه ما مدیون شخصیت برجسته امام هستیم و این فرماندهان دوکوهه دردانه‌های عالم هستی هستند.

 رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه در آزادسازی خرمشهر قریب به 6 هزار کیلومتر مربع از سرزمین اشعالی خودمان را آزاد کردیم، افزود: برخی مواقع جوسازی‌هایی علیه حضور جوانان در سوریه صورت می‌گیرد.

وی گفت:وقتی هشت سال جنگ نیز تمام شد چه چیز هایی که به رزمندگان گفتند و جنگ را نیز زیر سوال می‌بردند که امام خمینی (ره) فرمودند به خاطر تحلیل‌های غلط این روزها، من از خانواده شهدا معذرت می‌خواهم و ما برای یک لحظه از جنگ پشیمان نیستیم.

سردار اسدی با بیان اینکه امروز خط مقدم ما به همت شهدا از کشور فراتر رفته و به آن طرف مدیترانه رسیده است، گفت: در چنین شرایطی برخی شروع به جوسازی می‌کنند و همان کارهایی که در دوران بعد از دوران دفاع مقدس انجام دادند، رابه شکل جدید انجام می‌دهند.

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا در پایان خاطرنشان کرد: یک روز برای از بین نرفتن موجودیت جمهوری اسلامی می‌جنگیدیم و امروز برای ارتقای قدرت جمهوری اسلامی می‌جنگیم و این قدرت به همه ثابت شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
amir
۰۶:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
درود بر سپاه پاسداران