سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی استقلال خوزستان؛

 بازی با خونه به خونه بابل بسیار حساس است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: تقابل با خونه به خونه بابل یکی از بازی‌های بسیار حساس ما در سال ۹۶ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان بیان داشت: تقابل با خونه به خونه بابل یکی از بازی‌های بسیار حساس ما در سال ۹۶ است که امیدواریم بتوانیم با پیروزی در این دیدار شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم.

 وی افزود: از خونه به خونه شناخت کافی داریم و از وقتی متوجه شدیم حریف ما هستند چند بازی این تیم را توسط آنالیزورها و حتی خودم رصد کرده‌ایم و مشخص است که با جذب اسکوچیچ به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ‌تری هستند.

ویسی گفت: من به‌عنوان سرمربی می‌توانم به کادر فنی و بازیکنم مرخصی بدهم و جهت اطلاع از دو 3 ماه پیش وقتی‌که دلفی از بازی‌های جهانی تیم ملی جوانان برگشت می‌خواست در تست چند تیم شرکت کند که در آن برهه به دلیل شرایط تیم و زمان نامناسب دعوت به دلفی اجازه حضور در این تست‌ها را ندادیم اما منتظر شدیم که تعطیلات فرابرسد و او بتواند در تمرینات این تیم‌های خارجی شرکت کند.

وی افزود: من وظیفه داشتم به او مرخصی بدهم زیرا لژیونر شدن او برای استان، کشور و باشگاهمان یک افتخار محسوب می‌شود و اینکه من کارشکنی کنم، فکر نکنم انسانی باشد زیرا او جوان است و دوست دارد به خارج برود.

انتهای پیام/م

خونه به خونه بابل با جذب اسکوچیچ به‌دنبال تحقق اهداف بزرگ است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.