سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش باد شدید پدیده غالب در آسمان استان لرستان

کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای بیشتر مناطق به ویژه در شمال و غرب لرستان در روز جمعه وزش باد شدید پیش بینی شده است.

حقی آبی، کارشناس هواشناسی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت:امروز در آسمان لرستان همچون روز های گذشته شاهد جوی آرام و آسمانی نسبتا صاف در همه نقاط استان لرستان بودیم.

وی افزود:پدیده غالب امروز بر آسمان استان تنها حضور ذرات گرد و غبار بود.

حقی آبی در ادامه بیان کرد: انتظار می رود برای امشب، فردا و حتی ساعاتی از روز شنبه،امواج ضعیف و کم دامنه ای بر روی نوار غربی کشور شاهد افزایش سرعت وزش باد درهمه نقاط استان لرستان باشیم و دماها تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی افزود:سرعت وزش باد به شکل شدید خواهد بود. از این رو توصیه می کنیم جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی، هم استان ها تهمیدات لازم را در نظر بگیرند.

کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت: از طرفی به دلیل وجود هسته های گرد و غبار  بر روی کشور عراق احتمال ورود ذرات گردوغبار به شکل کمی غلیظ تر برایفردا و پس فردا دور از انتظار نیست.

طی 24 ساعت گذشته گرمترین نقطه استان شهر پلدختر با 25 درجه سانتی گراد بود و سردترین نقطه استان،شهر نورآباد با دمای صفر درجه سانتی گراد گزارش شده است.

انتهای پیام/د

ورزش باد شدید فردا در استان لرستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.