سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هتل آپارتمان‌های ارزان آمل نوروز میزبان مهمانان

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل از افزایش نیافتن قیمت هتل آپارتمان‌ها در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یحیی عسگری‌پور بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: براساس نشست با هتل داران منطقه قرار شد قیمت هتل آپارتمان‌ها بین ۴۵ تا ۹۰ هزار تومان باشد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵۰ خانه مسافر و هتل آپارتمان در امام‌زاده عبدالله فعالیت می‌کنند، افزود: ۷ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی است.

عسگری‌پور با بیان اینکه امام‌زاده عبدالله دارای نعمت‌های خدادادی همانند جنگل، رودخانه، کوهستان و با دارا بودن محور هراز مقصد بسیاری از گردشگران است، گفت: وجود آستان مبارک امام‌زاده عبدالله در شهر از مهم‌ترین عوامل حضور مسافر است که در این راستا تمام تلاش را جهت آمادگی شهر برای حضور مسافران نوروزی باید کرد.

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل نریختن زباله توسط مسافران در مسیر جاده را امری مهم‌تر از جمع‌آوری آن دانست و افزود: با کمک راه و شهرداری به دنبال این هستیم تا محیطی زیبا و سبز و عاری از زباله برای مسافران نورزی آماده کنیم.

وی خواستار برخورد جدی و توقف دستگاه نقلیه‌ای که زباله را در کنار جاده خالی می‌کند شد.

عسگری‌پور با اشاره به تردد ۴ میلیون نفر از امام‌زاده عبدالله، گفت: به دنبال این هستیم که دیگر آمل گذر نباشیم و مسیر مسافران به آمل منتهی شود.

وی خواستار بهره‌برداری اصولی و حفاظت از طبیعت و جنگل شد وگفت: همه به دنبال حفظ طبیعت هستیم و باید با یک‌دلی و نقد منصفانه کنار یکدیگر بنشینیم و همدیگر را یاری دهیم.

انتهای پیام/آ

قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.