سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی آبادان

در سالروز ۱۷ اسفند ، سی و سومین یادواره شهدای جهاد کشاورزی آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛میریان مسئول اداره عملیات زمینی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران ویژه یادواره شهدا  بود با اشاره به جانفشانی های سنگرسازان بی سنگر گفت: یکی از ثمرات خون شهدا این است که اکنون ایران اسلامی همچون دژی محکم در منطقه است .

سردار مرتضی میریان با بیان اینکه امنیت امروزمان برگرفته از کار جهادگران در دوران دفاع مقدس است افزود: الگوی جهاد سازندگی اکنون در قالب طرح بسیج سازندگی در کشور در حال اجراست و بسیجیان در مناطق محروم مشغول سازندگی و عمران هستند.

او گفت : در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  7 قرارگاه سازندگی با استفاده از تجربه جهاد سازندگی مشغول آبادانی کشور هستند و خود را در خدمت عمران و امنیت آن قرار داده اند.

میریان با اشاره به اینکه نگاه ما رو به آینده است و در مسیر پیشرفت قدم برمی داریم افزود: جهاد نصر به دستور مقام معظم رهبری وارد عمل شده تا زمین های کشاورزی را احیا کند.

مسئول اداره عملیات زمینی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: همانطور که رهبر گفته اند ما از نظر ذخایر مشکلی نداریم و باید با مدیریتی جهادی و انقلابی برای برطرف کردن مشکلات تلاش کرد.

این مراسم به یاد 9 شهید جهاد سازندگی آبادان که ۱۷ اسفند سال ۶۳ طی بمباران دشمن بعثی به شهادت رسیدند برگزار شد.

ایران ۳۳۰۰ شهید سنگرساز دارد که ۲۰۰ نفر از آنها اهل خوزستان و ۴۰ سنگر ساز بی سنگر اهل آبادان هستند.

انتهای پیام/د

تجلیل از مقام سنگر سازان بی سنگر

برچسب ها: شهدا ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.