سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۲۳۰ مرکز اسکان فرهنگیان در لارستان

۲۳۰ مرکز اسکان فرهنگیان در لارستان به امکانات رفاهی مجهز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: امسال ستاد اسکان فرهنگیان با تجهیز ۲۰۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و ۲۵ سوئیت باشگاه فرهنگیان این شهرستان با ظرفیت ۱۲۰ نفر پذیرای مسافران و مهمانان فرهنگی و کارمندان دولتی است.

وی با بیان اینکه طرح اسکان به ۳ گروه ویژه (الف) و(ب) تقسیم می‌شوند، و این تقسیم‌بندی بنا به میزان تجهیزات و امکانات است، افزود: امسال مدارس مشمول طرح اسکان به ۴۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته فرش و ۲۰ دستگاه یخچال مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به تعمیر و تجهیز خانه‌های معلم تصریح کرد: برای سهولت مسافران فرهنگی، ۴ بنر بزرگ و ۲۰ بنر کوچک راهنمای ستاد اسکان در ورودی‌های شهرقدیم و سطح شهر نصب‌شده است.
مدیر آموزش و پرورش لارستان ادامه داد: پارسال بیش از ۱۶ هزار نفر روز مهمان بوسیله ستاد اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شدند، که شهرستان لارستان پارسال به لحاظ پذیرش مسافر در زمره ۵ شهر برتر استان فارس قرار گرفت.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از شهروندان درخواست کرد تا در راهنمایی مسافران نوروزی به سمت ستاد اسکان مستقر در آموزش و پرورش لارستان و همچنین نشانی مدارس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۲۲۴۷۹۹۵ و ۵۲۲۴۹۲۲۲ یا ۰۹۳۹۱۸۹۸۳۳۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ت

مجهز شدن مراکز اسکان فرهنگیان در لارستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.