سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت تایلند مطرح کرد:

برنامه‌های حوزه سلامت ایران الگویی برای تایلند

وزیر بهداشت تایلند گفت: اقدامات وزارت بهداشت ایران برای ارتقای سلامت مردم می‌تواند برای کشورهای دیگر مثل تایلند آموزنده باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیاساکول امروز در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت محکم کار و مرکز جامع خدمات سلامت نواب صفوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید من را تحت تأثیر قرار داد و برای من جالب بود که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در حال اجرای برنامه‌های مختلفی برای سلامت مردم است و این نمونه کار می‌تواند برای کشورهای دیگر مثل تایلند آموزنده باشد.

وی با اشاره به نمونه اجرا شده در ایران افزود: ما می‌توانیم نمونه اجرا شده در ایران را بومی سازی کرده و در کشور تایلند پیاده سازی کنیم.

وزیر بهداشت تایلند با بیان اینکه ما تجارب بسیاری داریم که می‌توانیم با هم به اشتراک بگذاریم، گفت: در مورد اچ آی وی هم فعالیت‌های بسیار خوبی در اینجا انجام شده است، در تایلند هم ما تجارب خوبی در مورد کنترل اچ آی وی به خصوص در کنترل انتقال اچ آی وی از مادر به جنین داریم و توانستیم آن را به طور کامل برطرف و کنترل کنیم.

وی عنوان کرد: در اصفهان نیز اچ آی وی به خصوص در مورد انتقال از مادر به نوزاد مسأله‌ای است که کنترل شده و می‌تواند برای بقیه جاها نمونه باشد.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید وزیربهداشت تایلنداز مراکز خدمات  سلامت اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.