وی افزود: البته اکران فیلم کودک بصورت مستمر در ایام نوروز به خود فیلم ها و استقبال مردم بستگی دارد و در کل باید بر اساس نیاز بازار فیلم تولید و ارائه شود. به عنوان نمونه نمی توان در تابستان لباس پشمی بیشتری تولید و به جامعه بگوییم باید پوشید.
وی ادامه داد: پس باید بر اساس واکنش ها و بازخوردهای مردم به عنوان مخاطب اصلی و متناسب با زمانی که در آن قرار داریم فیلم ها تولید و عرضه شوند.
این تهیه کننده تصریح کرد: چون کودکان در ایام نوروز اوقات فراغت بیشتری دارند و تجربه نشان داده فیلم های مفرح این فضا را در کنار دید و بازدید و... خوش یمن تر می کند، پس اکران آثار طنز موزیکال با کیفیت می تواند روحیه آن ها را بالاتر ببرد و پیامدهای مثبت خوبی داشته باشد.
ساداتیان گفت: توصیه های اخلاقی مهم می گوید که کودکان در طول هفته باید زمان مناسبی را کنار خانواده طی کنند و این باعث بالابردن الفت ها و عاطفه ها خواهد شد و البته وظیفه من به عنوان تهیه کننده ایجاب خواهد کرد تا فیلمی خوب و تاثیرگذار تولید کنم.
انتهای پیام/