سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر باقری:

تهیه و تدوین سند ملی راهیان نور اقدام مهمی بود/راهیان نور در 7 استان کشور برگزار می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تهیه و تدوین سند ملی راهیان نور اقدامی مهم بود که در سال جاری انجام و به مقام معظم رهبری تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرلشكر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در شورای سیاستگذاری راهیان نور اظهار کرد: ممکن است در طول تاریخ همواره به جنگ طلبی متهم شویم اما راویان ما باید دائما بگویند ما ملت صلح طلب هستیم و یک وجب تجاوز به جایی نکرده ایم و فقط از خودمان دفاع کرده ایم.

وی بیان کرد: در سال جاری افتتاح 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس با حضور ریاست جمهوری را شاهد بودیم که این مسئله به عنوان حادثه بزرگی در کشور بود.

باقری بیان کرد: تهیه و تدوین سند ملی راهیان نور یکی از اقدامات مهم بود که در سال جاری انجام و به مقام معظم رهبری تقدیم شد و قرار بر این است تا تداوم آن در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: اتفاق بزرگی که رخ داد این بود که در طول یکسال بیش از 6 میلیون نفر به صورت داوطلبانه به راهیان نور می‌پیوندند که 4 میلیون آن مربوط به جوانان 15 الی 20 سال می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر راهیان نور بر قدرت دفاعی و تقویت امنیت کشور بیان کرد: توجه به این مسئله پایداری و امنیت کشور را در بر دارد.

باقری ادامه داد: ممکن است در یک محفل کوچک عده‌ای از جوانان ما رویکرد خاصی را دنبال کنند که به مذاق استکبار خوش بیاید اما این میزان اندک با 4 میلیون جوان علاقمند برای حضور در اردوهای راهیان نور قابل قیاس نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: اگر ملت ما پای آرمان و عقیده خود بایستد به طور قطع دشمن به تردید خواهد افتاد چرا که او در دشمنی با ملت ایران تا انتهای راه رفته است و در اراده او شکی نیست.

وی بیان کردک با توجه به عملیات دشمن امروز شاهد این هستیم که عده‌ای از جوانان کشور نسبت به هویت ملی خود متعجب شده باشند که باید در راستای رفع آن اقدام کنیم.

باقری تصریح کرد: راهیان نور که در مجموع در 7 استان کشور برگزار می‌شود بر توسعه و اقتصاد کشور کمک می‌کند و نیازمند کارگروه خاصی است که با دستگاه‌های مرتبط با موضوع وارد شوند.

 

انتهای پیام /

برچسب ها: ریاست جمهوری ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.