سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از 150 هزار عدد مواد محترقه در استان زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف بيش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از فروش و توزیع مواد محترقه غیر مجاز، فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه به صورت مستمر تحت بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس ماموران قرار خواهند گرفت.
وی گفت: با پیگیری گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش مواد محترقه از سوی فروشندگان صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی استان و پلیس آگاهی پس از بررسی‌های تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، در بازدید از سه واحد صنفی در زنجان بیش از ۱۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.
آزادی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان‌های ایجرود و خدابنده نیز در اجرای طرح امنیت اجتماعی بیش از ۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از فروشندگان واحد‌های صنفی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به لزوم آگاه‌سازی نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ن

 


فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز در دام پلیس زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.