سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پخش رادیو بهاران در ایلام

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: رادیو بهاران به مناسبت فرا رسیدن نوروز و به منظور اطلاع رسانی از آخرین اخبار مربوط به سفر کاروان راهیان نور در استان راه اندازی شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازایلام; شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار کرد: رادیو بهاران به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و به منظور اطلاع رسانی از آخرین اخبار مربوط به سفر کاروان راهیان نور به یادمان های دفاع مقدس در استان و همچنین پرداختن به رویدادهای این سفر معنوی راه اندازی شده است.

 وی افزود: ارائه اطلاعات مورد نیاز در سفر کاروان راهیان نور، تهیه گزارش از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان، پرداختن به مباحثی همچون فرهنگ جبهه و جنگ و فلسفه شهادت، شرح افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفتگو با ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و پخش موسیقی های ویژه دفاع مقدس از جمله برنامه های رادیو بهاران است.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: مخاطبان رادیو بهاران می توانند تا پانزدهم فروردین ماه بصورت ۲۴ساعته بر روی فرکانس۹ /۹۰ مگاهرتز موج اف ام شنونده برنامه‌های متنوع مربوط به فرا رسیدن نوروز و سفر کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان باشند.

انتهای پیام/ع

  پخش رادیو بهاران در ایلام آغاز شد 

برچسب ها: رادیو ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.