سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل امور اجتماعي استاندار همدان خبر داد:

50 جلد از دانشنامه 120 جلدی همدان آماده شد

مديرکل امور اجتماعي استاندار همدان از تدوين 50 جلد از دانشنامه همدان خبر داد و گفت : 10 جلد از اين دانشنامه به چاپ رسيده و 40 جلد ديگر آماده چاپ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان; مهرداد نادری فر در آيين رونمايی از کتاب 'فرهنگ عاميانه مردم همدان' اثر جاودان زنده ياد علي اکبر محمدی وثاق گفت: به علت کثرت مفاخر و مشاهير در اين استان، احتمال افزايش دانشنامه همدان از 120 به 142 جلد وجود دارد.

مديرکل امور اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: دانشنامه همدان با هدف حفظ و حراست از فرهنگ معنوی اين خطه در حال تهيه و تدوين توسط تيمی از ادبا و فضلای همدان است.

وي 'علي اکبر محمودی وثاق' را سرمايه اي ارزشمند برای همدان دانست و گفت: در زمان حيات اين محقق و عامل آنگونه که بايد از استعداد و توانمندی فوق العاده وی بهره نگرفتيم و اکنون بايد در حفظ آثار به جا مانده از اين هنرمند برجسته بکوشيم.

وی اظهار کرد: در سال هاي اخير عزم جدي برای پاسداشت مفاخر در بين مسئولان به وجود آمده و هرسال همايش نکوداشت يکي از بزرگان پايتخت تاريخ و تمدن ايران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سال 94 به نام ميرسيدعلي همداني، سال 95 به نام سيدجمال الدين اسدآبادی و امسال به نام بابا طاهر نامگذاری و همايش های بزرگي در راستای پاسداشت اين مفاخر برگزار شده است.

انتهای پیام/ د.ا

دانشنامه 120جلدی همدان در دست تدوین

برچسب ها: مشاهیر ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.