سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان در مجلس تاکیدکرد:

توسعه استان اولویت اول مسئولان باشد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:راهکار های توسعه استان همدان باید در اولویت اول مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان; حمیدرضا حاجی بابایی صبح پنج شنبه در نشست تخصصی با شهردار و معاونین و مدیران مناطق و هیئت ورزش باستانی و پیشکسوتان همدان اظهار داشت: باید با برنامه ای علمی از تمام ظرفیتهای موجود برای خدمت رسانی به مردم استان استفاده کرد.

وی در مجلس شورای اسلامی در تبیین این موضوع گفت: باید راهکارهای توسعه همدان را شناخت و آنها را اولویت بندی کرد.

نماینده مردم همدان افزود: باید ساماندهی ورودی های شهر با اولویت اشتغالزایی و درآمد افزایی مدنظر قرار گیرد.

حاجی بابایی بیان کرد:ورودی‌های ملایر وتهران و کرمانشاه به همدان را باید دقیقا بررسی کرد و پتانسیل درآمدزایی و اشتغال و سودآوری برای شهر را در نظر داشت.

وی به رینگ سوم شهر نیز اشاره کرد و گفت: این بخش نیز می تواند درآمد بالایی داشته باشد که در اجرایی برنامه ها باید به آن توجه کرد.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه باید اقداماتی که تمام امکانات و اعتبارات را می بلعد و سودی هم ندارد شناسایی و به منظور مدیریت بهینه از فهرست اولویتها حذف شود، گفت: برای تحقق اهداف پیشرفت همدان به پای تمام هزینه های آن ایستاده ام.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه پیشرفت و توسعه چه در بعد اجتماعی و چه در ابعاد شخصی هزینه هایی دربر دارد که باید از آن نترسید، گفت: باید آماده رویارویی با انواع چالش ها بوده و با پرداخت هزینه های اجتماعی شاهد پیشرفتهای تحول آفرین در کلانشهر همدان باشیم.

وی با ابراز خردسندی از نشاط موجود در بازار همدان گفت: در بازدید از بازار همدان جریان زندگی، نشاط و پویایی همشهریان و حال و هوای امید بخش آن باعث می شود با اراده ای مصمم تر برای توسعه شادی و نشاط تلاش کنیم و به افراد حاضر در جلسه توصیه می کنم تمام انرژی خود را برای قدم برداشتن برای این مردم صرف کنید.

نماینده مردم همدان به نگرانی های کسبه در اجرای پیاده راه ها نیز اشاره کرد و گفت: در کنار نجابت بازاریان همدان می توان دغدغه آنها را شناحت و باید دسترسی بازار اکباتان در اولویت قرار گیرد و کسبه دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

حاجی بابایی ورزش محلات را نیز بسیار مهم برشمرد و گفت: توسعه ورزش محلات نیز در ابعاد کمی و کیفی باید مدنظر قرار گیرد چرا که یکی از مهم ترین مولفه های تاثیر گذار در نشاط اجتماعی است.

وی توجه خاص به بازنشستگان را مورد تاکید قرا داد و با اشاره به نشست های مختلف با مدیران سازمان بازنشستگی کشور گفت: بازنشستگان سرمایه های گرانقیمت اجتماعی هستند که همواره در برنامه ریزی های کلان ملی و منطقه ای مورد تاکید بوده اند.

نماینده مردم همدان گفت: در این راستا احداث دو خانه مهر با تمام امکانات پیش بینی شده برای رفاه اجتماعی بازنشستگان همدان باید در اولویت تخصیص اعتبارات قرار گیرد.

حاجی بابایی ادامه داد: هر یک از این خانه های مهر بازنشستگان با زیر بنای ۶۳۰ متر با سالن آمفی تئاتر، سالن مطالعه و سایر فصاهای جانبی استاندارد باید محور توجه قرار گیرد که جانمایی یکی در عین القضات صورت گرفته و باید دومین پروژه خانه مهر در اسرع وقت جانمایی شود.

وی در پایان همدلی و انسجام را لازمه پیشرفت امور دانست وگفت: شناسایی منابع جدید، استفاده از فرصتها با برنامه ریزی صحیح، همدلی و هم افزایی و پرهیز از حاشیه ها می تواند در تسریع خدمت رسانی به مردم همدان تاثیر بی بدیلی داشته باشد.

انتهای پیام/ب

راهکارهای توسعه استان همدان شناسایی شود

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.